Monday 17 March 2008

100 fele erdely budapest













7 comments:

eapo said...

igen, ezt en is megneztem kozelebbrol, de nem vagyok elragadtatva. nem igazan erdelykepeket kaptam, inkabb jolkomponalt muveszfotok. ez ismet nem erdely. szegeny magyarok, kenytelenek elutazni h vegre megtudjak mirol is van szo.

eapo said...

es draga tamas! en nem "spunea"lok, hanem hozzafuzok, avagy kommentalok. ez eddig meg nem zavart senkit?

f. l. said...

Tamás! Gratulálok! Először is nagyon jó az a fotód, amit kiállítottak(bár én sem értek mindenben egyet a zsűri döntésével - de szemrebbenés nélkül el kell fogadni). Sajnos nem tudtam kimenni, hogy megnézzem. De gratulálok még egyszer! (az éjszaka néztem akultúrházban a műsort, csodás installáció ez a kiállítás, az tuti.)

Anonymous said...

Gratulálok a kiállított fotódhoz! :)
Sajnos én sem értek egyet a zsűrizéssel, olyan szépen megfogalmazták a művészeti koncepciót és homlokegyenest mást valósítottak meg.Dehát "kívülállók" hgyan is teremthetnének sztereotípiamentes világot.Meg kellene alkossuk a saját belső képünket a térségről, úgy értem kellene egy válasz pályázatot hírdetni, ami valóban a lényeget tükrözné...
Ettől eltekintve a fotód nagyon tetszik és nálad volt a szavazatom! :)

Anonymous said...

Felicitari!:) La cat mai multe!

hajdu tamás said...

multsam. azi ma duc sa o vad live :)

Unknown said...

Felicitari!